شیشه بالکن | بالکن شیشه ای | شیشه بالکنی | شیشه بالکن ارزان

شیشه بالکن یکی از ساختارای شیشه ای مدرن است که استفاده از آن در ساختمان روزبه روز در حال توسعه است. با توجه به روند توسعه استفاده از شیشه های سکوریت در ساختمان سازی، پیش بینی می شود تا چند سال آینده بسیاری از ساختمان های دارای بالکن، مجهز به بالکن شیشه ای شوند.

شیشه بالکنی درواقع یک نوع ساختار شیشه ای است که در تراس ساختمان نصب می‌شود و فضای بالکن را از عناصر محیطی جدا می‌کند. این نوع شیشه دارای ویژگی‌هایی نظیر شفافیت بالا، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون و عایق حرارتی و صوتی مناسب است.

شیشه بالکن تأثیرات بسیار مهمی بر آپارتمان می‌گذارد؛ ازجمله:

√شیشه بالکن باعث افزایش امنیت ساختمان می‌شود.

√ زیبایی ساختمان را افزایش می‌دهد

√باعث جلوگیری از ورود گردوغبار می‌شود

√باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود

√شیشه‌های بالکنی ساختمان شمارا مدرن‌تر نشان می‌دهد.

√درنهایت استفاده از شیشه بالکن نه‌تنها هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای ساختمان است؛ حتی استفاده از شیشه بالکن باعث افزایش قیمت ساختمان شما نیز می‌شود.

شیشه بالکن | شیشه بالکن ریلی

با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع بارش های بهاری، وارد شدن آب باران به داخل تراس‌های آپارتمان باعث کثیفی و آلوده شدن محیط داخل می شود. همچنین اگر اسباب و لوازمی در تراس گذاشته باشید، ممکن است خراب شده یا آسیب ببیند.

شیشه بالکنی بهتر از هر مانع دیگری در مقابل ورود آب و گردو غبار به داخل تراس شما عمل می کند.

شیشه بالکن ریلی

ساختار بالکن شیشه ای را می توان به دوصورت شیشه ریلی و تاشو پیاده سازی کرد. با این حال در بیش از 95 درصد موارد، از شیشه های ریلی در بالکن ها استفاده می شود. شیشه های ریلی مزایای زیادی نسبت به شیشه های لولایی یا تاشو دارند.

از شیشه‌های ریلی تاشو می‌توان به راحتی استفاده کرد؛ همچنین می توانیم در صورت نیاز همه‌ی شیشه‌ها را بازکنیم و یا فقط چند عدد از آن‌ها را باز کنیم تا هوای بیرون به داخل وارد شود.

با نصب شیشه‌های تاشو از ورود گردوغبار و دیگر آلودگی‌ها به داخل محیط بالکن و خانه جلوگیری می کنید و از تمیزی فضای تراس خود نهایت لذت را خواهید برد.

شیشه حفاظ بالکن | شیشه ایمنی بالکن | حفاظ شیشه ای

استفاده از حفاظ شیشه‌ای برای بالکن‌ خانه‌ یک تصمیم درست است.

 چرا شیشه یک نمای ساختمانی پراستفاده است؟ به دلیل ويژگی  های زیر:

  1. نور پذیری: شیشه اجازه ورود نور به داخل فضا را می‌دهد و باعث ایجاد یک فضای باز و روشن می‌شود.
  2. تأثیرات بصری: شیشه برای دیدن چشم‌اندازها یا مناظر طبیعی بسیار مناسب است و به ساکنین این امکان را می‌دهد که از زیبایی محیط خارجی لذت ببرند.
  3. توسعه فضا: استفاده از شیشه به توسعه فضا کمک می‌کند و فضای کوچک‌تر را بزرگ‌تر و باز تر نشان می‌دهد.
  4. طراحی مدرن: شیشه به دلیل شفافیت و ظاهر ساده و مدرنی که دارد، با همه‌ی سلیقه‌ها سبک‌ها در خانه‌ها هماهنگ می‌شود.
  5. مقاومت مکانیکی: شیشه‌های بالکنی سکوریت می‌تواند مقاومت مکانیکی خوبی داشته باشد و از دیدگاه ایمنی، انتخاب مناسبی باشد.
  6. حفاظت از اجزاء محیطی: با استفاده از شیشه می‌توان از باد، باران و سایر عوامل جوی حفاظت کرد و درعین‌حال از منظره محیط خارجی ساختمان لذت برد.

قبل از استفاده از شیشه برای بالکن، به نکاتی مانند امنیت، عایق حرارتی و نحوه نصب صحیح آن توجه کنید. همچنین، با مشاوره از متخصصان شرکت ما، می‌توانید بهترین نوع شیشه و طرح را برای بالکن خود انتخاب کنید.

شیشه بالکن مناسب برای خانه های مدرن

اجرای شیشه‌های تاشو بالکنی با ایجاد فضایی بسیار جذاب و امن برای لذت بردن شما از فضای خارجی بالکن، بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

در بسیاری از خانه های مدرن از ساختارهای مختلفی شیشه ای استفاده می شود؛ یکی از جذاب ترین این ساختارها، بالکن های شیشه ای است.

شیشه بالکنی ارزان

شیشه تاشو | شیشه تاشو بالکن | پنجره تاشو

بالکن شیشه ای، راهی عالی برای جلوگیری از ورود آلودگی به خانه

در چند سال اخیر شاهد آلودگی روزافزون هوا بوده ایم. آلودگی هوا با شروع فصل پاییز و زمستان شدت پیدا می‌کند. این آلودگی‌ها بیشتر مواقع باعث  بیماری‌های تنفسی می‌شود. اولین کاری که برای جلوگیر ی از ورود آلودگی به خانه می کنیم، بستن درب و پنجره‌های خانه است.

اما گاهی اوقات ندیدن فضای بیرون می‌تواند باعث بی‌حوصلگی و افسردگی شود. پیشنهاد ما به شما عزیزان نصب شیشه‌های تاشو بالکن است که این امکان را به شما می‌دهد نهایت استفاده را از بالکن‌های خود ببرید.

اجرای شیشه تاشو در تراس فضایی زیبا را رقم میزند؛ به صورتی که بالکن شما هرچند هم کوچک باشد بازهم می‌توانید با قرارداد صندلی روی آن بنشنید و از فضای بیرون لذت کافی را ببرید.

شیشه‌های جمع‌شو بالکن این امکان را به شما می‌دهد که در صورت نیاز یکی از لت‌های آن را بازکنید یا همه را باهم به‌صورت ریلی تا انتها ببرید و روی‌هم قرار دهید.

بازو بسته کردن آن‌ها بسیار راحت است؛ با توجه به اینکه شرکت ما از متخصصین باتجربه‌ای بهره مند است،  پروژه‌های شما بدون هیچ عیب و نقصی نصب می‌گردد.

اینفوگرافی مراحل سفارش تا نصب شیشه بالکنی در شرکت صنعتگران شیشه آماتیس در

مراحل سفارش تا نصب شیشه باکلنی در شرکت صنعتگران شیشه آماتیس در

آیا تمیز کردن بالکن شیشه ای کار دشواری است ؟

تمیز کردن شیشه تراس یا شیشه بالکن به‌هیچ‌عنوان کار دشوار و سختی نیست چون به‌راحتی و بدون هیچ خطری، می‌توانید آن را تمیز کنید.

شما نیاز به مواد شوینده خاصی ندارید و فقط با یک دستمال و آب یا یک شیشه‌پاک‌کن معمولی می‌توانید آن را پاک‌کنید، به‌طوری‌که مانند روز اول تمیز و بدون لکه‌ شود. 

شاید درگذشته تمیز کردن شیشه‌های معمولی در هر مکانی به‌سختی و گاهی اوقات  همراه با خطر جانی بود؛ اما امروزه با نصب شیشه‌های تاشو ریلی، شما به‌آسانی و بدون مشکل می توانید شیشه های ریلی را تمیز کنید.

استفاده از شیشه‌های ریلی جمع‌شو بالکن در خیلی از مکان‌های دیگر مثل رستوران‌ها، نمایشگاه‌های ماشین، پاسیو، هتل‌ها و برخی آموزشگاه‌ها کاربرد دارد.

شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس

تراس شیشه ای | شیشه تراس

استفاده از شیشه بالکنی در نمای ساختمان، علاوه بر زیبایی، برای  شما یک سیستم هوادهی و تهویه مطبوع فراهم می‌کند. همچنین، این سیستم دارای سطح امنیتی بالایی نیز می‌باشد.

استفاده از شیشه بالکنی علاوه بر اینکه به مدرن شدن ساختمان کمک می‌کند، باعث جلوگیری از ورود تابش نور مستقیم به داخل خانه شده و از پوسیدگی لوازم منزل مانند مبل، فرش و پرده در طول زمان جلوگیری می کند.

همچنین، از مزایای دیگر این سیستم می‌توان به افزایش ارزش ملک، کاهش هزینه‌های انرژی، بهبود ایمنی ساختمان و افزایش کیفیت زندگی ساکنین اشاره کرد.

نصب شیشه بالکنی به عنوان یک راهکار زیبا و عملی، روز به روز در حال افزایش است.

شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس

بالکن شیشه ای ارزان|شیشه بالکن ارزان

شیشه بالکن ارزان و باکیفیت را از آماتیس در بخواهید، با مشاوران ما تماس بگیرید ضمن استعلام قیمت می‌توانید هر سؤالی درزمینهٔ شیشه بالکن در ذهن شما بود بپرسید. مشاوران ما با آرامش کامل پاسخ‌گو هستند. 

(تلفن تماس 02144872032)

شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس
شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس

نصب بالکن شیشه ای|نصب شیشه بالکن |خدمات شیشه بالکن

نصب بالکن شیشه‌ای نیازمند دقت و توجه به جزئیات است. در شرکت آماتیس در، ما به تمامی نکات مهم توجه می‌کنیم و از بهترین خدمات برخوردارید:

  1. مرحله اول: اندازه‌گیری دقیق کارشناسان ما به محل پروژه می‌روند و ابعاد را دقیقاً اندازه‌گیری کرده و توضیحات کاملی در مورد نصب و مدل مناسب برای بالکن شما ارائه می‌دهند.

  2. مرحله دوم: نصابان حرفه‌ای تیم نصب حرفه‌ای ما با تمامی لوازم لازم به محل می‌رود و با رعایت کامل مقررات ایمنی، بالکن شیشه‌ای را به‌درستی نصب می‌کند.

  3. مواد با کیفیت از بهترین یراق‌آلات ترک در بازار و مواد با کیفیت برای ساخت شیشه‌ها استفاده می‌کنیم، تا مقاومت و کیفیت بالایی را برای شما فراهم کنیم.

  4. آموزش استفاده و نگهداری بعد از نصب، نصابان ما توضیحات لازم را درباره استفاده و نگهداری شیشه بالکن‌ها به شما ارائه می‌دهند. اما به عهده شماست که از شیشه‌های بالکنی خود به‌درستی مراقبت کرده و از آن‌ها به‌درستی استفاده نمایید.

با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان آماتیس دُر بهره‌مند شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

شیشه بالکنی در تهران | بالکن شیشه ای در تهران

استفاده از شیشه بالکنی در شهرهای پرجمعیت مانند تهران، اهمیت مضاعفی دارد. در تهران به دلیل قیمت بالای آپارتمان ها، بسیاری از افراد به خرید آپارتمان های زیر 80 روی می آورند؛ در این آپارتمان ها به دلیل کمبود فضا، افراد باید بتوانند حداکثر استفاده را از فضاهای قابل استفاده داشته باشند. شیشه بالکن، فضای آپارتمان ها را به طور کامل قابل استفاده می کند.

استفاده از شیشه بالکنی، علاوه بر بهبود ظاهر ساختمان، موجب ایجاد ارتباط بین داخل و بیرون می شود؛ از سوی دیگر شیشه بالکن باعث افزایش استفاده از نور طبیعی می گردد. این امر در شهرهای پرجمعیت به ویژه تهران که فضای محدودی دارند، باعث ایجاد احساس بزرگنمایی و شفافیت در فضاهای مسکونی می‌شود.

استفاده از شیشه بالکنی در تهران با مزایای زیادی همراه است. این شامل جلوگیری از آلودگی و گردوغبار، کنترل درجه حرارت، کاهش سروصدا، حفظ حریم خصوصی، نظافت آسان و بهره‌وری بهتر از فضای بالکن می‌شود. برای داشتن یک حریم خصوصی کامل، می‌توانید از شیشه‌های سند بلاست شده استفاده کنید که هم امنیت بالایی دارند و هم از ورود افراد دیگر از راه بالکن به منزل جلوگیری می‌کنند.

بالکن شیشه ای ریلی | شیشه بالکنی ریلی | تراس شیشه ای ریلی

شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس

بالکن شیشه‌ای ریلی یکی از نوآوری‌های معماری است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در گذشته، خانه‌ها ویلایی و حیاط داشتند. اما امروزه با توسعه تکنولوژی، خانه‌های ویلایی به آپارتمان‌ها تبدیل شده‌اند؛ این تغییر باعث افزایش چشم گیر سبک زندگی شده است. فضایی برای بازی کودکان کمتر و محدودتر شده است، امکان لذت بردن از هوای بیرون و دیدن مناظر طبیعی نیز محدودتر شده است. اما راههای هست که شور و نشاط را دوباره به پارتمان خود بیاورید.  با نصب بالکن‌های شیشه‌ای، این امکانات را به دست می‌آورید.

بالکن شیشه‌ای با امنیت کاملی که به فضای بالکن شما می‌دهد، محل خوبی برای بازی کودکان است و شما می‌توانید از منظره بیرون لذت ببرید.

یا می‌توانید بالکن خود را به یک مطبخ کوچک تبدیل کنید و  هنگام آشپزی از محیط اطراف دیدن کنید.

هنگام بارش باران و برف، می‌توانید با بستن کامل بالکن شیشه‌ای از ورود هوای سرد یا کثیف شدن بالکن خود جلوگیری کنید و به راحتی از منظره بیرون لذت ببرید.

استفاده از بالکن شیشه‌ای در تهران باعث جلوگیری از اتلاف انرژی (سرمایشی و گرمایشی) در تابستان و زمستان می‌شود.

کاربردهای بالکن شیشه‌ای ریلی بسیار گسترده است؛ به طوری که در  ساختمان‌های مسکونی، هتل‌ها و رستوران‌ها، ساختمان‌های تجاری و اداری، نمایشگاه‌های ماشین، کافی‌شاپ‌ها و … استفاده می شود.

در طراحی و نصب بالکن شیشه‌ای ریلی، رعایت استانداردها و مقررات ایمنی بسیار حائز اهمیت است. همچنین، انتخاب مواد با کیفیت و مقاوم نیز برای دوام و استحکام بالکن بسیار ضروری است. همچنین، بالکن شیشه‌ای ریلی نیاز چندانی به تعمیر و نگهداری ندارد. از این رو می تواند سال ها بدون مشکل برای شما ار کند.

شرکت صنعتگران شیشه آماتیس در این زمینه دارای تضمین و خدمات پس از فروش می‌باشد. با مشاوره رایگان با کارشناسان ما، می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید.

شیشه بالکنی

انواع شیشه بالکن | انواع بالکن | بالکن های شیشه ای

  • شیشه بالکن ریلی
  • شیشه بالکن تاشو
  • شیشه بالکن اسلایدی
  • شیشه بالکن نرده ای
  • شیشه بالکن پنجره ای
  • شیشه بالکن آکاردئونی
در این جا لازم به ذکر است که شیشه بالکن ریلی و تاشو تفاوتی با یکدیگر ندارند 

شیشه بالکن ریلی | بالکن شیشه ای ریلی | شیشه ریلی بالکن

شیشه بالکن ریلی، یکی از پراستفاده‌ترین ساختارهای شیشه برای بالکن است. تنها در موارد خاصی که طراحی محیط به‌گونه‌ای است که این نوع شیشه مناسب نیست یا با سلیقه مشتری همخوانی ندارد، از انواع دیگری از شیشه استفاده می‌شود.

این نوع شیشه، به طور یکسان در هر محیطی قابل نصب است؛ از فضاهای بزرگ تا کوچک. از جمله مزایای این نوع شیشه می‌توان به کیفیت بالا، صرفه‌جویی در انرژی، جلوگیری از نفوذ حشرات و گردوغبار، و جلوگیری از آلودگی صوتی اشاره کرد.

در این نوع شیشه، شیشه اول و آخر تنها اولین شیشه از سمت راست و چپ به حول محور دیوار به‌صورت لولایی باز می‌شوند و لت‌های شیشه روی یک ریل حرکت می‌کنند.

شیشه‌های ریلی تاشو در بالکن‌های فروشگاه‌ها، پاسیو در طبقه همکف ساختمان‌ها، سفره‌خانه‌ها و … نیز کاربرد دارند.

شیشه بالکن تاشو | شیشه تاشو بالکن | شیشه تاشو بالکنی

در گذشته، بالکن‌های منازل به‌عنوان یک نقطه بلااستفاده برای انبار کردن وسایل یا قرار دادن رخت‌آویزهای لباس بودند. اما امروزه، بالکن‌ها قسمت مهمی از خانه‌ها شده‌اند و در هنگام خرید خانه، به آن‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود.

این توجه به دلیل استفاده صحیح از بالکن‌هاست، به‌طوری‌که می‌توان در آنجا استراحت کرد، کتاب خواند، دوره‌های دوستانه برگزار کرد و لذت برد.

با افزایش استقبال از بالکن های شیشه ای و توسعه روز افزون،  افراد مختلفی به این حرفه روی آورده‌اند. متاسفانه برخی از تولیدکننده و فروشندگان بالکن های شیشه ای از متریال‌های نامناسبی استفاده می‌کنند. بنابراین، هنگام سفارش، انتخاب شرکتی که با تخصص و آگاهی این کار را انجام می‌دهد، بسیار حائز اهمیت است.

شرکت ما با توانایی در ساخت، تولید و نصب شیشه‌های بالکنی تاشو در متراژ نامحدود، یکی از بهترین ها در ایران است. ما توانایی اجرای اشکال بسیار متنوع و متفاوت را داریم، از جمله گرد، منحنی، صاف، زاویه دار و کج بری. همچنین، از متریال باکیفیت ترک در بازار استفاده می‌کنیم و سازه‌های ما دارای استحکام بالا برای هر ابعادی هستند. ما پروژه‌های بدون نقص و با کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهیم.

شیشه بالکن اسلایدی

شیشه بالکن اسلایدی، مانند سایر انواع شیشه بالکن، طرفداران زیادی دارد. این نوع شیشه بالکن عملکردی شبیه به پنجره‌های آلومینیومی دارد که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

شیشه بالکن اسلایدی از راست به چپ یا از چپ به راست مونتاژ می‌شود و در طول مونتاژ، شیشه در امتداد راهنماها نمی‌لغزد. از مزایای اصلی این نوع شیشه بالکن می‌توان به باز و بسته شدن آسان، عدم پشتیبانی از کف شیشه‌ای، و ظاهر زیبا و یکپارچه اشاره کرد.

تعداد پانل‌ها در این نوع بیشتر است و هیچ ستون عمودی شکلی در میان آن‌ها وجود ندارد. هر پانل دارای 2 چرخ است که باعث حرکت آسان شیشه‌ها می‌شود.

برخلاف شیشه بالکن ریلی، شیشه‌های اسلایدی به سمت چپ یا راست جمع می‌شوند و نمایی بسیار زیبایی دارند، چرا که از سقف تا زمین می‌رسند و در کف سیستم، پاگیری وجود ندارد. همچنین، بازو بسته شدن آن بسیار آسان است.

در این سیستم، از شیشه‌های سکوریت 10 میلی‌متری استفاده می‌شود و با داشتن قفل مخصوص، از قسمت بیرونی سیستم باز نمی‌شود. هیچ درزی به سبب نوار آلومینیومی که در اطراف شیشه است، نیز وجود ندارد.

کلیه متریال مورد استفاده در سیستم شیشه بالکن اسلایدی ترکیبی از با کیفیت‌ترین مواد است. حداکثر عرض شیشه بالکنی کشویی 90 سانتیمتر و ارتفاع آن 3 متر است. به دلیل نحوه نصب در ورودی فروشگاه‌ها، این نوع شیشه بالکن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شیشه بالکن اسلایدینگ

شیشه بالکن نرده‌ای | نرده بالکن شیشه ای|نرده شیشه ای|شیشه بالکن ثابت

بلند بودن ساختمان‌ها برای ساکنین طبقات بالایی اهمیت زیادی دارد، به‌ویژه در خصوص امنیت خود و کودکانشان. برای این منظور، نصب نرده‌های شیشه‌ای بر روی بالکن‌ها به عنوان یک محافظ حیاتی است.

در بالکن‌هایی با ارتفاع زیاد، معمولاً بخشی از آن را با نرده‌های شیشه‌ای ثابت مجهز می‌کنند، سپس بالای آن شیشه‌های بالکن تاشو را نصب می‌کنند که به نمای داخلی و خارجی ساختمان زیبایی خاصی می‌بخشد.

نرده‌های شیشه‌ای می‌توانند به صورت دو لایه یا چند لایه طراحی و اجرا شوند، و باید از موادی با کیفیت، مقاوم در برابر زنگ زدگی و فرسایش، و مطابق با استانداردهای آتش‌نشانی و قوانین شهرداری استفاده شود.

در زیر نکاتی در مورد نرده های شیشه ای ذکر می کنیم:

  • فاصله بین پنل‌های شیشه‌ای بالکن باید کمتر از 8 سانتی‌متر باشد.
  • لبه‌های شیشه‌ها باید به‌صورت دیامند بوده یا دستگیره فلزی باشد.
  • متریال نرده شیشه‌ای باید ضدزنگ و مقاوم در برابر رطوبت، برف و باران باشد.
  • از شیشه سکوریت لمینت شده استفاده شود.
  • ارتفاع نرده شیشه‌ای نباید کمتر از 110 سانتی‌متر و بیشتر از 140 سانتی‌متر باشد.

با رعایت این موارد، نرده‌های شیشه‌ای بالکن می‌توانند به‌عنوان یک محافظ کارآمد و زیبا بر روی بالکن‌ها نصب شوند.

شیشه بالکن پنجره‌ای | پنجره بالکن | پنجره بالکن شو

شیشه بالکن پنجره‌ای به‌عنوان پنجره‌های بالکن نیز شناخته می‌شوند. این نوع شیشه را می‌توان مانند پنجره باز و بسته کرد. البته پنجره‌های بالکن کاملاً با پنجره‌های معمولی متفاوت هستند. برخلاف شیشه پنجره معمولی، این نوع شیشه قاب پهن ندارد که به شما امکان دیدن از بیرون را ندهد. 

برای پنجره‌های ساده از شیشه‌های دوجداره استفاده می‌شود؛ در صورتی که در پنجره‌های بالکن از شیشه سکوریت که بسیار مقاوم است، استفاده می شود.

اهمیت داشتن پنجره را در یک محیطی که بسته و فضا کوچک است می‌توان درک نمود. با نصب سیستم جذاب و جدید پنجره‌های تاشو در بالکن، یک فضا با کارایی بالا و زیبایی عالی خواهید داشت. این پنجره‌ها طوری طراحی‌شده‌اند که در یک ریل حرکت می‌کنند و در کنار پانل ثابت انتها قرار می‌گیرند. ویژگی این مدل پنجره نصب سریع بدون آسیب به محیط اطراف، تنوع در رنگ، امنیت، مدرن بودن و استفاده درست و بهینه از فضا است.

شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس
شیشه بالکنی | شیشه بالکن | بالکن شیشه ای

شیشه آکاردئونی | پنجره آکاردئونی

قیمت شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو به عوامل و موارد مختلفی همچون ابعاد، رنگ، ضخامت، اندازه و جنس شیشه و همچنین جنس و مقدار مصرفی ریل و یراق‌آلات بستگی دارد. همچنین، توجه داشته باشید که بسیاری از متریال و یراق‌آلات مورد استفاده برای ساخت آن‌ها، وارداتی هستند و قیمت آن‌ها متغیر است.

یکی از راه‌های طراحی دکوراسیون منزل، اداره یا تراس و بالکن استفاده از شیشه است. با به‌کارگیری شیشه‌های متفاوتی همچون شیشه سکوریت، سندپلاست، آکاردئونی و… می‌توانید تراس خود را شخصی‌سازی کرده و جلوه‌ای منحصربه‌فرد و فوق‌العاده در آن ایجاد نمایید. برای این کار می‌توان هم از شیشه‌های ثابت و غیرقابل حرکت و هم شیشه‌های متحرک استفاده کرد.

در حالی که یکی از بهترین و محبوب‌ترین شیشه‌های متحرک، شیشه آکاردئونی جمع‌شو است. شیشه آکاردئونی به اسم شیشه بالکن نیز شناخته می‌شود.

شیشه‌های آکاردئونی جمع‌شو یکی از زیرمجموعه‌های شیشه‌های متحرک هستند و به دلیل ایجاد شرایط مناسب برای تبادل هوای بیشتر و باز شدن حفاظ شیشه‌ای در مواقع مورد نیاز، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می‌باشند.

از شیشه‌های آکاردئونی می‌توان در موارد مختلف و برای اهداف متفاوت همچون درب بالکن، درب استخر، درب ساختمان‌ها و مجتمع‌ها و… استفاده کرد.

به دلیل راحتی استفاده و کاربردی بودن شیشه آکاردئونی جمع‌شو، می‌توان از آن در محیط‌های مختلفی همچون ادارات، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و تفریحی استفاده کرد.

با توجه به این که درب‌های شیشه آکاردئونی جمع‌شو به راحتی باز و بسته می‌شوند و تنها در یک بخش جمع می‌شوند، یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به جای شیشه‌های قدیمی به شمار می‌روند.

علاوه بر این، استفاده از درزگیرهای بسیار محکم بین هر یک از پارتیشن‌های آن، باعث افزایش ایمنی شیشه بالکن می شود.

قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو| قیمت بالکن شیشه ای | قیمت بالکن شیشه ای ریلی

عوامل بسیاری در تعیین قیمت شیشه‌های بالکنی مؤثر است، بالکن‌های شیشه‌ای با توجه به نوع شیشه، یراق‌آلاتی که در ساخت شیشه بالکن به کار می‌رود، کیفیت محصولات قیمت‌های متفاوتی دارد.

  • متراژ
  • رنگ شیشه مورداستفاده
  • جنس شیشه
  • فریم لس یا فریم دار
  • ضخامت شیشه
  • حمل‌ونقل
  • هزینه نصب و اجرای آن
شرکت صنعتگران شیشه  آماتیس در این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد مشتریان عزیز می‌دهد که از باکیفیت‌ترین جنس موجود در بازار استفاده می‌کند برای مشاوره و سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید

شیشه مات | سندبلاست

سندبلاست کردن شیشه فرایندی است که با دستگاه‌های مخصوص شن را به‌وسیله فشار باد زیاد بر روی شیشه می‌پاشند و طرحی که توسط مشتری انتخاب‌شده است هک می‌شود.

شیشه سندبلاست در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و … بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیاری دارد.

با سندبلاست کردن شیشه، می‌توانید یک حریم خصوصی برای خود داشته باشید، زیرا فضای داخلی از بیرون دیده نمی‌شود. همچنین، نور کافی به داخل فضا وارد می‌شود.

این فرآیند می‌تواند بر روی شیشه‌های معمولی و شیشه‌های سکوریت انجام شود، و حتی بر روی آهن نیز این عمل صورت می‌گیرد که باعث از بین رفتن زنگ‌زدگی‌ها می‌شود. در مورد شیشه‌های بالکنی، معمولاً ابتدا شیشه سکوریت شیشه‌های بالکن می‌شود و سپس عمل سندبلاست کردن انجام می‌شود.

شیشه بالکن

شیشه ساتینا

شیشه ساتینا یکی دیگر از روش‌های مات کردن شیشه است که مشابه شیشه سند بلاست عمل می‌کند. در این روش، محلولی از اسید فلوئوریک بر روی شیشه ریخته می‌شود که سطح شیشه را مات می‌کند.

زیبایی شیشه ساتینا بیشتر از شیشه سند بلاست است، زیرا سطح شیشه ساتینا به شکل نرم و ساتن مانند می‌شود که به آن زیبایی و شکوه بیشتری می‌بخشد.

به دلیل استفاده از اسید فلوئوریک، هزینه‌ی تولید شیشه ساتینا معمولاً بیشتر از شیشه سند بلاست است، اما زیبایی و ظاهر آن، نیز هزینه بیشتری را توجیه می‌کند.

شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس

مراحل تولید شیشه بالکن و نصب آن در شرکت آماتیس در

  • مراحل تولید و نصب شیشه بالکن در شرکت آماتیس در به شرح زیر است:
  • طراحی و نصب بالکن یک پروژه کاری زمان‌بر و دقیقه. اولین قدم برنامه‌ریزی دقیقه. باید نقشه‌ها و ابعاد بالکن رو بررسی کنیم و بر اساس اونها برنامه‌ریزی کنیم. بعدش، انتخاب شیشه با اندازه و ضخامت مناسب مهمه، که امنیت و استحکام رو تضمین کنه. سپس، طراحی سیستم نصب رو به سادگی و به شکلی که کاربرپسند باشه انجام می‌دیم.

    بعد، مواد و تجهیزات رو تهیه می‌کنیم.بعد از این مرحله، شیشه‌ها رو برش می‌دیم و لبه‌هاشون رو صیقل می‌دهیم تا ایمنی بیشتری داشته باشن. شیشه‌ها رو با ابعاد و ویژگی‌های لازم از کارخانه سفارش می‌دهیم و قطعات نصب مانند ریل‌ها و پیچ‌ها رو تهیه می‌کنیم. البته، ابزارهای مورد نیاز برای نصب هم باید آماده بشن.

    به مرحله مونتاژ می‌رسیم. شیشه‌ها به بخش مونتاژ ارسال می‌شن و در کارگاه  به مونتاژ می‌پردازیم.

    وقتی همه چی آماده شد، سیستم شیشه بالکن همراه با یراق‌آلات مورد نیاز به محل نصب ارسال می‌شه.

    بعد، محل نصب رو شاسی کشی می‌کنیم و ریل‌ها رو نصب می‌کنیم و شیشه‌ها رو داخل ریل‌ها می‌گذاریم و بقیه یراق‌آلات رو نصب می‌کنیم.

    در انتها، مراحل نصب کامل می‌شه و همه چیز تمیز می‌شه و از صحت و ایمنی نصب مطمئن می‌شیم. به مشتری پروژه رو در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل می‌دهیم.

شرکت آماتیس در همواره رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی مرتبط با شیشه و ساختمان را در نظر گرفته و فرآیند تولید را با دقت انجام می‌دهد تا به مشتریان خود کیفیت و استانداردهای لازم را ارائه دهد.

شیشه بالکن

نگهداری و تعمیر شیشه بالکن

طریقه نگهداری و در صورت لزوم تعمیر شیشه بالکن 

با رعایت نکات زیر ، می‌توانید عمر مفید شیشه بالکن خود را افزایش دهید و از زیبایی و ایمنی آن برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید.

  1. نظافت شیشه بالکن:
    • برای جلوگیری از تجمع گردوغبار و لکه‌ها بر روی شیشه‌های بالکنی آن‌ها را به‌وسیله یک شیشه شوی معمولی تمیز کنید.
  2. استفاده نکردن از مواد اسیدی و شیمیایی قوی برای از بین بردن لکه‌ها:
    • همان‌طور که گفته شد شما با یک شوینده معمولی و حتی آب می‌توانید شیشه را تمیز کنید و نیاز به مواد خاصی برای شست‌وشو ندارید.
  3. توجه به جزئیات اطراف:
    • مراقب استفاده از یراق نصب‌شده ازجمله فریم و قطعات متصل به آن باشید
  4. تعویض قطعات آسیب‌دیده:
    • در صورت شکستن یا خراب شدن قطعات شیشه یا فریم، آن‌ها را به‌سرعت تعویض کنید تا ایمنی و استحکام بالکن حفظ شود. با تماس به اماتیس درب  در کمترین زمان ممکن این مسئله را برطرف می‌کنیم.
  5. تعویض شیشه شکسته شده:
    • در صورت شکستن یا آسیب دیدن شیشه به‌شدت توصیه می‌شود فوراً تعمیرات لازم انجام شود تا خطرات احتمالی کاهش یابد.
  6. تماس با مشاورین ما در صورت مشکل:
    • در صورت نیاز به تعمیرات یا هر مسئله دیگری با مشاورین شرکت آماتیس در تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت نمایید.

شیشه بالکن در زعفرانیه |شیشه بالکن درالهیه | شیشه بالکن در سعادت آباد | شیشه بالکن در جنت آباد |شیشه بالکن در دریاچه | شیشه بالکن در ورد آورد

شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس
شیشه بالکن | شیشه تراس | شیشه ریلی | شیشه جمع شو تراس

اجرای شیشه بالکن در تمامی نقاط تهران  

شیشه بالکن در شهر قدس

آیا بالکن های شیشه ای ایمن، نشکن و کارآمد هستند؟

چگونه باید از بالکن شیشه ای نگهداری کنیم؟

ضخامت شیشه در بالکن شیشه ای چقدر باید باشد؟

آیا در بالکن های شیشه ای از باد و باران محافظت می کند؟

آیا بین شیشه های بالکن شیشه ای شکاف وجود دارد؟

آیا بالکن های شیشه ای عایق صدا هستند؟